HR és munkaügyi specialista

Ez a pozíció valódi szakmai mélységet kínál: a teljes munkavállalói életciklus támogatása mellett aktívan részt vehetsz javadalmazási projektekben és HR folyamatfejlesztésben. A jogszabályi megfelelés, a bérszámfejtés előkészítése és a riportkészítés itt nem csak feladat, hanem felelősség és értékteremtés.

Cégbemutató

Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú és innovatív vállalat, amely kulcsszerepet tölt be a közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és digitalizációjában. Több évtizedes tapasztalattal, stabil háttérrel és folyamatos innovációval támogatja a fenntartható városi mobilitást. Budapesti irodája egy nemzetközi projektközpont része, ahol a szakmai kiválóság és a csapatmunka kéz a kézben jár.


Feladatok
  • Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződésmódosítások
  • Onboarding folyamat működtetése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatállomány kezelése, előkészítés külsős bérszámfejtő cég számára, számfejtés ellenőrzése
  • Munkaidő-, bér- és távolléti nyilvántartások adminisztrációja
  • Foglalkoztatással kapcsolatos jogszabályi megfelelés biztosítása, szabályzatok előkészítése
  • Riportok, kimutatások készítése a HR vezető számára
  • Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás (pl. családi adókedvezmény, kismamák támogatása)
  • Meglévő HR folyamatok átlátása, fejlesztése, működésük támogatása
  • Részvétel HR projektekben

Elvárások
  • Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR területen
  • Minimum 3 év releváns tapasztalat HR generalista vagy munkaügyi specialistaként, nemzetközi környezetben
  • Legalább 2 év gyakorlat bérszámfejtés előkészítésében
  • Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel (függvények, kimutatások)
  • Nyitott, kedves személyiség, aki szívesen tart személyes kapcsolatot a munkavállalókkal

Munkaidő
  • Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés

Amit kínálunk
  • Szakmai fejlődési lehetőség – mentorálás, belső képzések, új kihívások
  • Nemzetközi munkakörnyezet, támogató csapat
  • Modern, barátságos iroda Budapesten, világos terek, közösségi zónák, ergonomikus munkaállomások
  • Versenyképes bérezés és juttatások – Corporate bónusz, SZÉP kártya
  • Kétévente menedzser szűrés, kockázati életbiztosítás
  • Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség

Előnyök

Workday és MS Navision / Business Central ismerete előny


Jelentkezés

Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövőt!


Részletek

Szakterület:
Humán erőforrás/Munkaügy
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: +++írásban: +++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Egyetemi végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció

Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát!

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!