HR és munkaügyi specialista
Ez a pozíció valódi szakmai mélységet kínál: a teljes munkavállalói életciklus támogatása mellett aktívan részt vehetsz javadalmazási projektekben és HR folyamatfejlesztésben.
A jogszabályi megfelelés, bérszámfejtés előkészítés és riportkészítés nálunk nem csak feladat – felelősség és értékteremtés. Egy támogató, szakmailag elkötelezett csapat tagjaként dolgozhatsz, ahol a véleményed számít, és az angol nyelvtudásod napi szinten hasznosul.
Ha fontos számodra a szakmai önállóság, a precizitás és a fejlődési lehetőség – itt a helyed, jelentkezz!
Cégbemutató
Megbízónk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú vállalat, amely a közlekedési rendszerek fejlesztésében tölt be meghatározó szerepet. A szervezet jelenleg jelentős átalakuláson megy keresztül, ahol a HR terület stratégiai fontosságú szerepet kap. A budapesti iroda egy szakmailag elkötelezett, támogató csapat otthona, ahol a precizitás, a rugalmasság és az emberközpontú szemlélet egyszerre érték.
Feladatok
- Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződésmódosítások, közös megegyezések kezelése
- Onboarding folyamat működtetése, munkaszerződések és egyéb dokumentáció előkészítése
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatállomány kezelése, előkészítés külsős bérszámfejtő cég számára, számfejtés ellenőrzése
- Munkaidő-elszámolási és javadalmazási rendszer adminisztrációja
- Jelenléti ívek, betegszabadságok, készenléti táblák és szabadságnyilvántartás vezetése
- Foglalkoztatással kapcsolatos jogszabályi megfelelés biztosítása, szabályzatok előkészítése
- Riportok, kimutatások készítése a HR vezető számára, bónuszlevelek kiküldése és nyomon követése
- Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás (pl. családi adókedvezmény, kismamák támogatása)
- Utazásszervezés kiküldetésben lévő kollégák számára, szálláskeresés, kommunikáció
- Foglalkoztatási és munkaügyi témájú elemzések készítése
- Aktív részvétel HR generalista feladatokban és fejlesztési projektekben
- Meglévő HR folyamatok átlátása, fejlesztése, működésük támogatása
Elvárások
- Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR területen
- Minimum 3 év releváns tapasztalat HR generalista vagy munkaügyi specialistaként, nemzetközi környezetben
- Legalább 2 év gyakorlat bérszámfejtés előkészítésében
- Magabiztos munkajogi, foglalkoztatási és javadalmazási ismeretek, ezek alkalmazásában szerzett tapasztalat
- Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban, napi szintű használatra
- Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel (függvények, kimutatások)
- Precíz, rendszerszemléletű, felelősségteljes munkavégzés
- Nyitott, kedves személyiség, aki szívesen tart személyes kapcsolatot a munkavállalókkal
- Rugalmasság a változó helyzetekhez és időbeosztáshoz való alkalmazkodásban
Munkaidő
- Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Nemzetközi munkakörnyezet
- Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes bérezés és egyéb juttatások (Corporate bónusz, SZÉP kártya)
- Kétévente menedzser szűrés
- Kockázati életbiztosítás
Előnyök
Workday és MS Navision / Business Central ismerete előny
Jelentkezés
Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövőt!
Részletek
Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@humancentrum.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!
Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!