Cégünk több mint 2000 álláshirdetés tapasztalata alapján több forrásból biztosít pályázókat megbízóinak. Az álláskeresők jelentős része online álláshirdetésekből értesül az álláslehetőségekről. Ha megfelelően használjuk ezt a toborzási formát, a legtöbb munkakörben szinte nincs is szükség kiegészítő forrásokra. 



Egy jól felépített álláshirdetés a megfelelő helyen akár néhány napon belül meghozhatja a kellő eredményt. A szűkszavú, vagy túl általános megfogalmazás, kihagyott vagy elfelejtett információk, rosszul megválasztott toborzási csatornák használhatatlan pályázatokat, valamint pénz- és időveszteséget eredményeznek.

Az online álláshirdetés legfontosabb tartalmi elemei

  • Mutassa be a cégét néhány szóban (iparág, méret, erősségek)
  • Részletezze a feladatokat (ugyanaz a munkakör cégenként járhat eltérő feladatokkal)
  • Írja le, milyen az ideális munkatárs (elvárások)
  • Jelölje a munkavégzés helyét, a munkakezdés lehetséges dátumát
  • Adja meg, milyen fejlődési lehetőségek, juttatások biztosítottak
  • Ne feledje megadni a jelentkezés módját és határidejét

Az online álláshirdetésben nincs terjedelmi korlát, ezért lehetősége van úgy is kitűnni a több ezer hirdetés közül, hogy információt ad a felvétel okáról, a cég jövőbeni terveiről, amiben az új kolléga részt vesz. Bármilyen további részletet érdemes megadni, amivel a jól teljesítő, értékes álláskeresők figyelmét felkeltheti, hiszen nem csak a cég válogat, hanem a pályázó is. 

Bizonyos munkakörökben és iparágakban nem elég több állásportálon álláshirdetéseket feladni, ilyenkor hosszú távon megtérülő HR megoldásokból válogathatunk:

Szakemberek kincsestára