Panaszkezelés
Lelkes, motívált munkatársat keresünk budapesti partnerünkhöz.
Cégbemutató
Generali Biztosító csapata büszke arra, hogy egy színes, támogató és motivált környezetben dolgozhat budapesti irodájában.
Feladatok
- Az írásban beérkező ügyféligények feldolgozása
- Ügyfél- és szerződésadatok kezelése
- Beérkező panaszok megválaszolása
Elvárások
- Minimum érettségi bizonyítvány
- Felhasználói szintű Microsoft Office ismeretek
- Jó kommunikációs képesség
- Precíz, lelkiismeretes pályázók jelentkezését várjuk
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig 8:00-18:00, csütörtökön 8:00-20:00 óra között
- Napi 6 vagy 8 órában, rész- vagy teljes munkaidős állás
Amit kínálunk
- Bruttó bér: 2.005 Ft/óra
- A munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai háttér biztosítása
- Határozott idejű szerződés, 2025. június 30-ig
- Pályakezdők, estis vagy levelező tagozatos hallgatók jelentkezését is várjuk
- Irodai munkavégzés esetén a munkavégzés helye - megújult környezetben, jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító megújult Teréz körúti székházában (1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.)
- Rugalmasság - hibrid munkavégzés lehetősége a sikeres betanulást követően, akár heti 3-4 nap home office
Előnyök
- Heti 40 óra vállalása
- Call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
Jelentkezés
Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, kérjük, hogy jelentkezzen be és ellenőrizze, hogy a megadott adatai és a feltöltött önéletrajza aktuális-e.Ha kérdése lenne, keressen minket bizalommal a miskolc@humancentrum.hu email címen!
Részletek
Kapcsolattartó: Szodoray-Nagy Annamária (nagy.annamaria@humancentrum.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!
Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!