Business support assistant and contract specialist

Business support assistant and Contract Specialist will support both Surgical and Vision Care departments 50/50, reporting directly to Surgical Franchise head and cooperation with both local sales managers (Surgical & Vision Care).

Cégbemutató

Alcon is the global leader in eye care, dedicated to helping people see brilliantly. With an over 75-year heritage, they are the largest eye care device company in the world, with complementary businesses in Surgical and Vision Care. Being a truly global company, they work in 60 countries and serve patients in more than 140 countries. They have a long history of industry firsts, and each year they commit a substantial amount in Research and Development to meet customer needs and patient demands.


Feladatok
  • Working closely with the sales team and marketing management
  • Managing the approval of marketing processes
  • Preparation of contracts and agreements
  • Managing purchasing activities, monitoring the order process
  • Marketing competitor assessment
  • Monitoring ongoing projects and coordinating them
  • Support in marketing projects
  • Active participation in national and international events (tasks from NSM, BUH, PM and Marketing managers)
  • Administrative tasks

Elvárások
  • 1-3 years relevant professional experience as a marketing/office assistant
  • BA degree in marketing or business
  • Standard MS Office package
  • English upper-intermediate +
  • Organisational skills
  • Dependable personality
  • Ability to learn, open-minded attitude

Munkaidő
  • Full time (40 hour/week)

Amit kínálunk
  • Gross Salary: 600 000 HUF/month
  • Modern and international working environment
  • Supportive and diverse company culture
  • Cafeteria system
  • Competitive salary

Jelentkezés

Please fill out the form below and click the "apply" button!


Részletek

Szakterület:
Marketing/Reklám/Média/PR / -
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: ++
Szükséges végzettségek:
Egyetemi végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció / marketing

Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát!

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!