Részmunkaidős logisztikai adminisztrátor
Ha magabiztos C1 angol nyelvtudással részmunkaidős, napi 4 órában végezhető, adminisztratív munkát keres, várjuk jelentkezését!
Cégbemutató
Partnerünk több mint 100 éves múltra tekint vissza a városi közösségi közlekedési eszközök gyártásában, fejlesztésében és a forgalmazásában. Magyarországon 2013 óta vannak jelen és vesznek részt a villamosközlekedésben.
Feladatok
- Áruátvételek és kiszállítások rögzítése az SAP S/4HANA rendszerben
- Hatékony együttműködés és folyamatos kapcsolattartás a cég munkatársaival
- Proaktív kommunikáció belső és külső partnerekkel
- Részvétel a logisztikai folyamatok folyamatos fejlesztésében
Elvárások
- Magabiztos MS Office használat
- C1 szintű angol nyelvtudás
- Erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Önálló munkavégzés és hatékony csapatmunka
- Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
- Kiváló szervezőkészség
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig 9:00 - 13:00
- Részmunkaidő
Amit kínálunk
- Bérezés: bruttó 310.000 Ft/hó
- Cafeteria
- Utazási költségtérítés
- Napi 4 órás munkalehetőség
- Kiváló lehetőség kisgyermekes anyák, kismamák részére
- Betanulás után heti 1-2 nap home office lehetőség
Előnyök
- Spanyol nyelvtudás
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat
Jelentkezés
Ha felkeltette az érdeklődését ez a munkalehetőség, akkor kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra!
Kérjük jelentkezése mellé töltse fel ANGOL nyelvű önéletrajzát is.
Részletek
Kapcsolattartó: Bodnár-Létai Noémi (letai.noemi@humancentrum.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!
Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!