HR koordinátor

Magabiztosan beszél angolul és érdekli a HR világa? Csatlakozzon partnercégünkhöz részmunkaidős HR koordinátorként, és támogassa csapatukat napi 4 órában, modern irodában a XI. kerületben! Változatos, adminisztratív feladatok, barátságos légkör, széleskörű cafetéria juttatások várják!

Cégbemutató

Partnercégünk globálisan vezető szerepet tölt be az egészségügyben, mint elemző, innovatív technológiai megoldásokat fejlesztő vállalat. Különböző forrásokból érkező adatok feldolgozásával, tudományos megoldásokkal segíti az egészségügyi ellátásban résztvevőket a megfelelő módszer kiválasztásában, hogy pácienseik a leghatásosabb kezelést kaphassák. A vállalat egyik fő célja a human data science-ben rejlő potenciál kiaknázása, így hasznos értéket teremtve az üzletág szereplőinek.


Feladatok
  • HR adminisztratív feladatok ellátása
  • Szerződésmódosítások előkészítése és nyomon követése
  • Cafeteria ügyintézés
  • Bérszámfejtés előkészítésében részvétel
  • Munkavállalói dokumentumok kezelése
  • A magyar HR vezetővel és HR Shared Service-el való szoros együttműködés
  • HR adatbázis karbantartása és riportok lekérdezése
  • Egyéb ad-hoc adminisztratív és szervezési feladatok ellátása

Elvárások
  • Min. középfokú végzettség
  • Min. Középfokú angol nyelvtudás a napi szintű kommunikáció miatt
  • MS Office felhasználó szintű ismerete
  • Megbízható, precíz munkavégzés
  • Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat

Munkaidő
  • Napi 4 órás irodai munkavégzés a hét 5 napján
  • Hosszú távú munkalehetőség, határozott idejű szerződés
  • 100% irodai munkavégzés

Amit kínálunk
  • Részmunkaidő (napi 4 órás irodai munkavégzés)
  • Éves bónusz
  • Cafeteria
  • Magán egészségbiztosítás
  • Csoportos balesetbiztosítás
  • Csapatépítők
  • Ingyen gyümölcs, nasi, kávé, üdítő

Előnyök
  • Workday and DocuSign szoftverek ismerete

Jelentkezés

Kérjük, hogy töltse ki a lenti űrlapot, töltsön fel egy önéletrajzot és kattintson a "jelentkezem" gombra. Ha már regisztrált az oldalon, jelentkezzen be és ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek és van-e feltöltve önéletrajz.

Kérdés esetén, keressen bátran a megadott e-mail címen minket!


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: ++
Szükséges végzettségek:
Középiskola

Kapcsolattartó: Kántor Kitti Laura (kantor.kitti@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát!

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!