Legutóbbi elégedettségi felmérésünk során kölcsönzött dolgozóinkat kérdeztük az aktuális munkájukról, tapasztalataikról. Dolgozóink visszajelzései nagyon hasznosak voltak számunkra, hiszen amellett, hogy jobban feltérképezhettük igényeiket, abban is segítettek minket, hogy sokkal inkább a dolgozóink igényeihez alakíthassuk a szolgáltatásainkat.
A dolgozóink elégedettek velünk!
Nagyon örülünk annak, hogy a válaszadók többsége segítőkésznek tartja cégünk kapcsolattartóját (90,7%), akit mindig el tud érni, de szintén elégedettek dolgozóink az ügyintézések során tapasztalt tájékoztatással (91,6%) és a bérutalás pontosságával is (90%).
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a munkakezdést megelőzően minden lényeges információt átadjunk a leendő dolgozók részére, így telefonos és személyes állástájékoztatók alkalmával részletes tájékoztatást tartunk mind a munkahelyről mind a feladatokról. A munkába állást követően a legtöbb bizonytalanság annak kapcsán merül fel, hogy kölcsönzött munkavállalóként mikor, kihez fordulhatnak segítségért a dolgozók.
Mennyire érzik úgy dolgozóink, hogy megbecsülik őket a munkahelyükön?
A megkérdezett munkavállalóink 63,3%-a úgy érzi, hogy megbecsülik vagy nagyon megbecsülik a jelenlegi munkahelyén és további 24%-a a válaszadóinknak semleges választ adott, így megállapítható, hogy a munkavállalóink többsége jól érzi magát a jelenlegi munkahelyén és érzi, hogy a közvetlen munkatársai, főnökei is értékelik a munkáját. Fontosnak tartjuk a pozitív, támogató munkahelyi légkört, örülünk, hogy partnereinknél ezt megtalálják dolgozóink.
Dolgozóink elégedettek a munkakörülményekkel!
A válaszokból megerősítést nyert, hogy munkavállalóink nagyon elégedettek a munkakörülményeikkel, például a munkavégzés helyével, a munkaeszközök minőségével, és a higiéniával, mindez a kölcsönző partnerünk körültekintését dícséri.
Érezhetnek bármilyen megkülönböztetést a munkahelyen, azért mert kölcsönzött dolgozók és nem a cég saját állományában vannak? - Nem!
Kíváncsiak voltunk, hogy hogyan érzik magukat dolgozóink a munkahelyeiken, mint kölcsönzött munkavállalók. Nagy megelégedésünkre a válaszadók 80,8%-a azt a visszajelzést adta, hogy semmilyen megkülönböztetést nem érez a munkavégzés során azért, mert kölcsönzött állományban van. Vannak, akik kifejezetten pozitív megkülönböztetést tapasztalnak (3,2%), ennek különösen örültünk.
Ügyintézés
A járvány berobbanásával az online jelenlét is felerősödött, és ez abban is megmutatkozott, hogy leginkább a gördülékenyebb, rugalmasabb ügyintézési formák előtérbe kerülését szorgalmaznák dolgozóink is. Fontos hozzátenni azt is, hogy éppen a vírus miatt állt elő az a helyzet, hogy az évek óta folyamatosan működő onsite szolgáltatásunkat fel kellett függeszteni. Az onsite a munkavégzés helyén tartott fogadóórákat jelenti, amely során ügyintézésre, egyeztetésre volt lehetőség heti szinten. A személyes ügyintézést igénylő esetekben az irodáink lettek a találkozási pontok, amely a dolgozók egy részének megterhelőbb volt. Annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabb és legkényelmesebb megoldást alakítsuk ki, elkezdtünk dolgozni a megoldáson. Rövid távú célunk, hogy a cégek telephelyén tartott fogadóórákat minél előbb visszaállíthassuk.
Miért jó a Humán Centrumnál dolgozni? Dolgozóink mondták rólunk!
Nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a kapcsolattartóink munkájára, többen kiemelték, hogy kapcsolattartóink segítőkészek, közvetlenek és igyekeznek a lehető leggyorsabban válaszolni minden felmerülő kérdésre. Íme, néhány vélemény, amit a felmérés során kaptunk, és amiket ezúton is nagyon köszönünk:
Vajon dolgozóink ajánlanának minket másoknak? – IGEN!
Felmérésünk során arra is rákérdeztünk, mennyire ajánlanának munkavállalóink minket az ismerőseiknek, és a válaszok alapján a többség (88,5%) szívesen ajánlaná szolgáltatásainkat másoknak is. Köszönjük a bizalmat!