Irodavezető

Téged keresünk, ha magabiztosan képes vagy irányítani egy csapatot és biztosítani a gördülékeny irodai működést. Ha több éves tapasztalattal és vezetői készségekkel rendelkezel, várjuk jelentkezésed! Részmunkaidős lehetőségnek köszönhetően, kisgyermekes anyák jelentkezését is várjuk!

Cégbemutató

A Trusted Adviser Kft. egy budapesti székhelyű, dinamikusan fejlődő könyvvizsgáló és tanácsadó cég, amely magas szakmai színvonalon nyújt pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási szolgáltatásokat. Szolgáltatásaikat magyar és nemzetközi ügyfeleik igényeihez alakították ki, korszerű megoldásokkal és személyre szabott szakmai támogatással.


Feladatok
  • Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
  • Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
  • Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
  • Egy beosztott napi munkájának koordinálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
  • Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
  • Részvétel pénzügyi és kontrolling folyamatokban (alapszintű)

Elvárások
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Minimum 4-5 év tapasztalat hasonló területen (irodavezetés, adminisztráció, pénzügy, kontrolling)
  • IT ismeretek (Excel, adatbázis-kezelés, alapvető digitális rendszerek)
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Kiváló szervezőkészség és önálló munkavégzés
  • Multitasking képesség, priorizálás
  • Megbízható, proaktív, rugalmas hozzáállású

Munkaidő
  • Teljes -vagy részmunkaidő (napi 4-6-8 óra)
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkakezdés és időbeosztás

Amit kínálunk
  • Támogató, családbarát munkakörnyezet
  • Teljesítmény függő bónusz
  • Szépkártya
  • Utazási költségtérítés
  • Céges mobil, laptop
  • Medicover white csomag

Jelentkezés

If this position has caught your interest, please complete the application form below and click the “Apply” button. Our colleagues will get in touch with you shortly via the contact details you provide!


Részletek

Szakterület:
Pénzügy/ Számvitel/ Kontrolling / személyügyi munkatárs
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Egyetemi végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció

Kapcsolattartó: Józsa Rebeka (jozsa.rebeka@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát! *

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!