Irodavezető

Önt keressük, ha magabiztosan képes irányítani egy csapatot és biztosítani a gördülékeny irodai működést. Ha több éves tapasztalattal és vezetői készségekkel rendelkezik, várjuk jelentkezését! Részmunkaidős lehetőségnek köszönhetően, kisgyermekes anyák jelentkezését is várjuk!

Cégbemutató

Partnerünk egy budapesti székhelyű, magyar tulajdonú, nemzetközi ügyfelekkel rendelkező tanácsadó társaság, amely magas szakmai színvonalon nyújt pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási szolgáltatásokat. Szolgáltatásaikat magyar és nemzetközi ügyfeleik igényeihez alakították ki, korszerű megoldásokkal és személyre szabott szakmai támogatással.


Feladatok
  • Adminisztratív és operatív támogatás a tanácsadó csapat számára
  • Belső adatbázisok kezelése, frissítése, karbantartása
  • Dokumentumkezelés, nyilvántartások vezetése
  • Egy beosztott napi munkájának koordinálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
  • Irodai eszközök és szolgáltatások menedzselése
  • Részvétel pénzügyi és kontrolling folyamatokban (alapszintű)

Elvárások
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Minimum 4-5 év tapasztalat hasonló területen (irodavezetés, adminisztráció, pénzügy, kontrolling)
  • IT ismeretek (Excel, adatbázis-kezelés, alapvető digitális rendszerek)
  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Kiváló szervezőkészség és önálló munkavégzés
  • Multitasking képesség, priorizálás
  • Megbízható, proaktív, rugalmas hozzáállású

Munkaidő
  • Teljes -vagy részmunkaidő (napi 4-6-8 óra)
  • Home office lehetőség
  • Rugalmas munkakezdés és időbeosztás

Amit kínálunk
  • Támogató, családbarát munkakörnyezet
  • Teljesítmény függő bónusz
  • Szépkártya
  • Utazási költségtérítés
  • Céges mobil, laptop
  • Medicover white csomag

Jelentkezés

Ha ez a pozíció felkeltette érdeklődését, kérjük, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, és kattintson az „Jelentkezés” gombra. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott elérhetőségeken!


Részletek

Szakterület:
Pénzügy/ Számvitel/ Kontrolling / személyügyi munkatárs
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Szükséges végzettségek:
Egyetemi végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció

Kapcsolattartó: Józsa Rebeka (jozsa.rebeka@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát! *

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!