Irodai koordinátor

Csatlakozz egy megújuló szervezethez! Partnerünk átalakulási szakaszban van, ahol az iroda működése stratégiai szerepet kap. Ebben a dinamikus környezetben lehetőség nyílik valódi hatást gyakorolni a mindennapokra – precizitással, rendszerszemlélettel és önálló munkavégzéssel. Ideális pozíció annak, aki szereti, ha a folyamatok gördülékenyen működnek, és szívesen dolgozik professzionális, mégis emberközeli csapatban.

Cégbemutató

Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú és innovatív vállalat, amely kulcsszerepet tölt be a közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és digitalizációjában. Több évtizedes tapasztalattal, stabil háttérrel és folyamatos innovációval támogatja a fenntartható városi mobilitást. Budapesti irodája egy nemzetközi projektközpont része, ahol a szakmai kiválóság és a csapatmunka kéz a kézben jár.


Feladatok
  • Az iroda napi működésének koordinálása
  • Adminisztrációs és adatkezelési feladatok ellátása
  • Irodai eszközök, szolgáltatók és karbantartások menedzselése
  • Tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
  • Gépkocsipark működésének felügyelete
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és az irodaház üzemeltetésével
  • Vendégek fogadása és az irodai környezet rendezettségének biztosítása
  • Költségvetési és beszerzési folyamatok támogatása
  • Folyamatban lévő irodafelújítási folyamatok szervezésében való aktív részvétel

Elvárások
  • Középfokú végzettség
  • 1-3 éves tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel, Word
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Saját ötletek, javaslatok megfogalmazása
  • Határozott, mégis kedves személyiség

Munkaidő
  • Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés

Amit kínálunk
  • Nemzetközi munkakörnyezet, támogató csapat
  • Modern, barátságos iroda Budapesten, világos terek, közösségi zónák, ergonomikus munkaállomások
  • Versenyképes bérezés és juttatások – Corporate bónusz, SZÉP kártya
  • Kétévente menedzser szűrés, kockázati életbiztosítás
  • Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség

Jelentkezés

Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövő irodai működését!


Részletek

Szakterület:
Asszisztencia/ Adminisztráció
Tervezett kezdés dátuma:
azonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeret:
angolszóban: ++írásban: ++
Szükséges számítógépes ismeretek:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordszint: +++
Irodai szoftver / MS PowerPointszint: +++
Szükséges végzettségek:
Érettségi

Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@humancentrum.hu)

Jelentkezés a munkára

Ha már regisztrált, lépjen be!

Belépek

Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!

Telefon
+
(
)
Kezdje el gépelni a település nevét!
Születési dátum *
Töltse fel az önéletrajzát!

Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!