Irodai koordinátor
A szervezet jelenleg megújulási szakaszban van, ahol az iroda működése stratégiai jelentőséget kap. Ebben a dinamikus környezetben most lehetőséged nyílik arra, hogy valódi hatással legyél a mindennapokra – strukturált gondolkodásoddal, precizitásoddal és önállóságoddal. Itt látható eredményeket érhetsz el, hiszen a munkád közvetlen hatással van a kollégák mindennapjaira. Ha szereted, amikor a rendszerek gördülékenyen működnek, és szívesen koordinálod azokat, miközben egy professzionális, mégis emberközeli csapat tagja vagy, akkor ez a pozíció neked szól!
Cégbemutató
Partnerünk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú és innovatív vállalat, amely kulcsszerepet tölt be a közlekedési infrastruktúra fejlesztésében és digitalizációjában. Több évtizedes tapasztalattal, stabil háttérrel és folyamatos innovációval támogatja a fenntartható városi mobilitást. Budapesti irodája egy nemzetközi projektközpont része, ahol a szakmai kiválóság és a csapatmunka kéz a kézben jár.
Feladatok
- Az iroda napi működésének biztosítása, folyamatok koordinálása és ellenőrzése
- Adat- és dokumentumkezelési szabályok betartása és betartatása
- Irodai eszközök, tisztítószerek, higiéniás termékek beszerzése és készletfigyelés
- Eszközök karbantartásának, szervizelésének intézése
- Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével, hibabejelentések kezelése
- Irodafelújítások szervezésében való aktív részvétel
- Takarítócéggel való együttműködés
- Éves költségvetés tervezése, nyomon követése, jóváhagyások kezelése
- Gépkocsipark adminisztratív támogatása, havi kimutatások készítése
- Tárgyalók használatának koordinálása, naptárkezelés
- Postai ügyintézés, dokumentumok iktatása, digitalizálása
- Utazási segédletek biztosítása (pl. parkolókártyák, taxicsekkek)
- Bejövő dokumentumok rögzítése, iktatása
- Telefonhívások, e-mailek, faxok kezelése
- Futárrendelés intézése
- Tárgyalók, konyha és közös terek rendezettségének biztosítása
- Vendégek fogadása, kiszolgálása, bekészítések biztosítása
Elvárások
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés
- 1-3 éves tapasztalat
- Proaktív, rugalmas hozzáállás
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
- Strukturált gondolkodás, feladatérzékenység
- Saját ötletek, javaslatok megfogalmazása
- Határozott, mégis kedves személyiség
Munkaidő
- Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Nemzetközi munkakörnyezet
- Versenyképes bérezés és egyéb juttatások (Corporate bónusz, SZÉP kártya)
- Kétévente menedzser szűrés
- Kockázati életbiztosítás
Jelentkezés
Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövő irodai működését!
Részletek
Kapcsolattartó: Bozsó Henrietta (bozso.henrietta@humancentrum.hu)
Jelentkezés a munkára
Ha még nem regisztrált, kérjük, adja meg elérhetőségeit, amin megkereshetjük. A jelentkezéséről e-mail értesítőt is küldünk, megerősítésért kattinson a levélben lévő linkre!
Ha hibát talál, kérjük küldje el a jelentkezését a kapcsolattartó e-mail címére!